Sulje lomake
Mistä palveluista olet kiinnostunut?
1/5
Millainen on budjettisi?
2/5
Millainen on projektisi toiveaikataulu?
3/5
Kerro hieman yrityksestäsi.
4/5
Anna vielä lopuksi yhteystietosi.
5/5
Kiitos, olemme vastaanottaneet tarjouspyyntösi. Olemme teihin yhteydessä pian!
No voe perehana. Jotain meni nyt kyllä vikaan. Jos ongelma toistuu uudelleen, soita suoraan Laurille numeroon: +358 40 844 6805.

Branding

Keinosi erottua. Keinosi menestyä.

Brand identity

Visuaaliset elementit ovat useimmiten ensimmäinen asia, johon asiakkaat ovat kosketuksissa brändisi kanssa. Visuaalisuuden tuottamat mielikuvat ja fiilis ovat ratkaisevassa asemassa kun asiakas harkitsee tutustumista brändin tarjontaan tarkemmin. Ensivaikutelman voi tehdä vain ja ainoastaan yhden kerran. Suunnittelemme brändillesi visuaalisen ilmeen, joka houkuttelee asiakkaat luoksesi.

Brand storytelling

Brändi on paljon pintaansa enemmän. Tarinankerronnan avulla brändi voi tuoda esiin kokonaisen persoonan kaiken takana ja luoda erilaisen yhteyden kohderyhmäänsä.Brändiviestintä, joka kertoo tarinaa, herättää tunteita ja tekee brändistä muistettavan. Autamme sinua kaivamaan esiin oman brändisi tarinan, jonka avulla luot pitkäkestoisia ja aidosti merkityksellisiä asiakkuuksia.

Nomenclature

Brändin nimi vaikuttaa radikaalisti siihen kuinka brändisi nähdään ja koetaan. Hyvä nimi houkuttelee tutustumaan pintaa syvemmälle. Nimen valitseminen kuitenkin on harvoin helppo ja yksinkertainen prosessi. Autamme sinua kehittämään nimen, joka kestää tulevaisuuden muutokset ja vetoaa kohderyhmään.

Positioning

Positioinnin avulla etsitään kilpailuetuja markkinatilanteesta. Se määrittää mitä brändi lopulta on, mitä hyötyjä sillä on loppuasiakkaalle ja millaisia kilpailuetuja sillä on suhteessa muihin kilpailijoihin. Sen avulla luodaan tunneyhteys asiakkaisiin.

Competitive audit

Perinpohjainen kilpailuauditointi on harvinaisen tärkeää ihan jokaiselle yritykselle. Se auttaa ymmärtämään sekä omat että muiden vahvuudet ja heikkoudet kilpaillussa markkinatilanteessa. Kun ymmärretään tarkasti mitä on vastassa, voidaan tehdä älykkäitä bisnesstrategisia päätöksiä.

Brändäyksen avulla yritys ilmaisee persoonallisuutensa ja arvomaailmansa, joiden avulla oikeanlaiset asiakkaat tunnistavat itsensä. Siten onnistutaan luomaan pitkäkestoisia ja aidosti merkityksellisiä asiakkuuksia.

Brändi on kiistatta yksi yritysten arvokkaimmista omaisuuksista ja sen vaikutukset heijastuvat monialaisesti liikevaihdosta asiakashankintaan.

Me haluamme auttaa brändiäsi saavuttamaan maksimaalisen potentiaalinsa.